Elke dag opnieuw proberen wij jou met de beste zorgen te omringen. Toch kan het gebeuren dat je niet volledig tevreden bent. Wij moedigen je aan om dit eerst met de hoofdverpleegkundige op te nemen. Vaak is een open gesprek al voldoende om tot een oplossing te komen.
Alle suggesties, klachten of meldingen over incidenten kan je met ons delen via onderstaand feedbackformulier. Ook een compliment geven kan via deze weg. Wij staan open voor elke vorm van feedback en zien dit als een uitgelezen kans tot verbetering.
Feedbackformulier (via website Zenya)
Bespreek je liever jouw ervaringen met een externe dienst?
Neem dan contact op met:
Onze externe ombudsvrouw is Marlies Thonnon van OOGG. Bij haar kan je terecht met al je vragen en klachten met betrekking tot jouw patiëntenrechten in de geestelijke gezondheidszorg.
Contactformulier externe ombudsvrouw GGZ
Meer info over de externe ombudsdienst vind je op www.oogg.be.
*Verstuur nooit medische gegevens via e-mail.
De Woonzorglijn geeft informatie en advies en behandelt klachten over residentiële ouderenzorgvoorzieningen. Bewoners van deze voorzieningen, thuiswonende ouderen, hun familie, vrienden of kennissen en ook het personeel kunnen bij de Woonzorglijn terecht met allerhande vragen en klachten over een woonzorgcentrum, een assistentiewoning, een centrum voor kortverblijf of een dagverzorgingscentrum.
Alle contactgegevens vind je op www.zorg-en-gezondheid.be/woonzorglijn