Elke dag opnieuw proberen wij jou met de beste zorgen te omringen. Toch kan het gebeuren dat je niet volledig tevreden bent. Wij moedigen je aan om dit eerst met de hoofdverpleegkundige op te nemen. Vaak is een open gesprek al voldoende om tot een oplossing te komen.
Alle klachten of meldingen over incidenten kan je met ons delen via het feedbackformulier. Ook een compliment of suggestie bezorgen kan via deze weg. Wij staan open voor elke vorm van feedback en zien dit als een uitgelezen kans tot verbetering.
Vul hier het feedbackformulier in
Bespreek je liever jouw ervaringen met een externe dienst?
Heb je een vraag of klacht met betrekking tot jouw patiëntenrechten in de geestelijke gezondheidszorg? Neem dan contact op met Marlies Thonnon, de externe ombudsvrouw die volledig onafhankelijk van onze vzw werkt.
Contactgegevens
0495 57 44 33
marlies.thonnon@oogg.be*
vzw Psyche, Onafhankelijke ombudsdienst geestelijke gezondheidszorg, Marlies Thonnon, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt
Chat: maandag tot vrijdag tussen 16 en 18 uur kun je de ombudsdienst bereiken via www.oogg.be/chat
Elke donderdag van 13 tot 16 uur houdt de ombudsvrouw een spreekuur in PZ Sint-Annendael, in het lokaal nabij het onthaal. Je kunt je klacht ook schriftelijk bezorgen via de brievenbussen van de ombudsvrouw die je vindt op elke afdeling van het ziekenhuis en in elke woning van beschut wonen.
*Verstuur nooit medische gegevens via e-mail.
Wie een vraag of klacht heeft over een ouderenzorgvoorziening, kan daarmee terecht bij de Woonzorglijn.
02 553 75 00 (alle werkdagen tussen 9u en 12u)
www.woonzorglijn.be